Znovu jsme uspěli v mezinárodním hodnocení Chambers & Partners

Děkujeme Vám, že se nám i letos podařilo uspět v prestižním nezávislém mezinárodním hodnocení nejkvalitnějších právních kanceláří a právníků Chambers & Partners, a to již po deváté v řadě. Hodnocení Chambers & Partners je komplexní tím, že zohledňuje kvalitu klientského servisu, úroveň komerčních znalostí, zkušenosti, pečlivost i inovativní přístupy. DELTA legal je jednou z mála kanceláří, jejíž právníci se zde umísťují nepřetržitě od roku 2011. Chambers & Partners tentokrát ve svém hodnocení ocenili Pavla Fáru, vedoucího partnera nemovitostního týmu DELTA legal. Pavel je podle slov spokojených klientů „diplomatický, klidný a rozumí dopadům právního řešení na jejich podnikání“.

Letos jsme poskytovali právní poradenství mj. při řadě akvizic významných kancelářských, logistických i historických budov napříč celou Českou republikou. Úspěšně jsme vyjednali mnohdy velmi náročné podmínky komerčních pronájmů jak pro pronajímatele, tak pro nájemce. Naše týmy se intenzivně zabývaly i nejrůznějšími spory týkajícími se nemovitostí (od nároků z porušení prohlášení po neshody stran plynoucí ze samotné výstavby) a nezahálely ani v dalších právních odvětvích.

Žádný z projektů, na kterém jsme pracovali, nebyl výhradně nemovitostní. Každý vyžadoval podporu i v dalších právních oblastech. Ocenění Chambers & Partners proto směřuje ke všem členům naší kanceláře, jelikož bychom jej nebyli schopni dosáhnout bez vzájemné spolupráce a maximálního nasazení nás všech.“ doplňuje Pavel Fára.

Kromě poradenství dle českého práva klienti hojně využívají i naše členství v Interlaw – celosvětové síti elitních advokátních kanceláří se zastoupením ve více jak 140 městech umožňující nám promptně reagovat na problémy klientů napříč různými jurisdikcemi, a dále možnost právního poradenství dle slovenského práva. Henrieta Hovanová ze slovenské sekce DELTA legal uvádí: „Slovenská klientela v poslední době narůstá, vyhovuje jí možnost obdržet rady pod jednou střechou v Praze, bez ohledu na to, v jaké lokalitě své problémy zrovna řeší. Jsme rádi, že jim tento benefit můžeme dopřát.“

Děkujeme, že jste ochotni se o vaše zkušenosti s námi podělit. Umožňujete nám tím, abychom Vám mohli vždy pomáhat přesně tak, jak potřebujete.