Pozor na končící přechodné období benevolence v reklamě zdravotnických prostředků

Dne 26. května 2021 nabyla účinnosti novela zákona o regulaci reklamy, výrazně zpřísňující pravidla pro reklamu zdravotnických prostředků.

O nové úpravě jsme psali například zde.

Reklama na zdravotnické prostředky vytvořená nebo šířená na základě smluv uzavřených před 26. květnem 2021 však dostala k dobru šestiměsíční výjimku z nových pravidel, která končí 26. listopadu 2021. Po tomto datu benevolence nenávratně skončí a veškerá reklama na zdravotnické prostředky bez výjimky bude muset splňovat požadavky dle aktuálně platné úpravy.

Zpozorněte, pokud zadáváte, zpracováváte či šíříte reklamu ve zdravotnické oblasti, odpovídáte za soulad reklamy se zákonem.

Rádi s Vámi projdeme podrobnosti a pomůžeme Vám implementovat nová pravidla. Budete-li si přát další informace, obraťte se na svou kontaktní osobu v naší kanceláři nebo na Veroniku Chrobok.

 

[sc name=“mailchimp-signup-form“ ][/sc]